Ducati Multistrada V2 S
The Multistrada V2 S is the perfect gateway to the Ducati touring universe. The ideal bike with which to enjoy every ride, versatile during everyday use and in the city. Now available in the new Thrilling Black & Street Grey Livery, for added audacity and sports attitude.
- Окраска
- Эргономика
- Дизайн
- Электроника
- Шасси
Окраска
The Multistrada V2 S updates its colour range with the new Thrilling Black & Street Grey livery, which flanks the classic Ducati Red. The livery highlights that typical Multistrada sports attitude with a colour scheme that pairs the elegance of Street Grey with the energy of Rosso GP 19. Rounding out the look are red wheels and new graphics bearing the model name
Riding Comfort
High standards of comfort, from the 830 mm seat that makes it easy to touch the ground to the footpegs that ensure the right dexterity, even for taller riders. Ultimate practicality to guarantee an enjoyable ride each and every day
Multistrada Design
Unmistakeable Multistrada design, with imposing yet streamlined forms. Sophisticated new graphics, which bear the name of the bike on both sides for a look that is both elegant and sporty
Electronic Suite
The electronics package is extremely comprehensive, particularly on the S version. The latest-generation riding aids are efficient and never invasive, guaranteeing safety and comfort in every situation
Chassis
Agile and intuitive, the 19” front wheel ensures maximum versatility for a ride that is smooth and relaxing, but precise and efficient when necessary
The Multistrada V2 S engine is the latest evolution of the 937 cm³ Ducati Testastretta 11° twin-cylinder engine with desmodromic distribution. The Testastretta 11°, 4-valve per cylinder, water-cooled Testastretta delivers a maximum power output of 113 hp at 9,000 rpm and maximum torque of 94 Nm at 6,750 rpm in Euro 5 configuration and is characterised by an excellent level of reliability and a great ability to combine performance and adrenalin with a smooth and always manageable delivery.
Whether journeying far or on the daily commute, riding pleasure is always guaranteed with the 937cc Ducati Testastretta 11° twin, robust and easy to handle in every situation. Euro 5 approved, the Testastretta delivers maximum power of 113 hp at 9000 rpm and maximum torque of 10 kgm at 6750 rpm. Also available as a 35 kW version for A2 licence holders
The Testastretta 11° is a liquid-cooled, 4-valve twin-cylinder with desmodromic timing system delivering an output of 111 horsepower.
11° like the valve overlap value, which primarily influences the dimensions of the cylinder head, hence the name Testastretta (which translates into Narrow Head).
However, this is an essential parameter for smoothness of operation, which is the main feature of this engine.
The valve overlap, in fact, defines the crankshaft rotation interval in which the simultaneous opening of the intake and exhaust valves takes place. The valve overlap has been configured at 11° for this engine in order to keep the exchange of fresh heat to the exhaust and combustion gases to the combustion chamber as low as possible, with the aim of achieving great smoothness of operation together with low fuel consumption and emissions
Антиблокировочная система тормозов — это система безопасности, которая предотвращает блокировку колес мотоцикла при резком торможении. По сути, ABS регулирует тормозное давление на колесо, обеспечивая ему постоянное сцепление с поверхностью дороги. В зависимости от выбранного режима движения существуют разные уровни вмешательства ABS
В случае резкого торможения автоматически активируется мигание заднего фонаря, чтобы предупредить транспортные средства позади, что еще больше повышает безопасность водителя
Контроль тяги (traction control) - это система предотвращающая (снижающая) пробуксовку заднего колеса при ускорении, что в свою очередь обеспечивает более плавное ускорение на выходе из поворота
Allows easier uphill starts even with a passenger and fully loaded bike. When the brake lever is pulled firmly, the system holds the vehicle stationary by activating the rear brake for several seconds until further acceleration or braking takes place. Easy to use, it ensures optimal bike control and maximum safety.
Электронная система, впервые представленная Ducati в 2014 году на Multistrada 1200, которая позволяет поддерживать заданную водителем скорость в автоматическом режиме, без воздействия на педаль газа
Мотоцикл готов к установке информационно-развлекательной системы, позволяющей водителю управлять основными мультимедийными функциями подключенного к мотоциклу смартфона через Bluetooth (функция доступна в качестве аксессуара Ducati Performance).
Электронная система заимствованная из гонок, обеспечивающая переключение на более высокую передачу без использования сцепления и без закрытия дроссельной заслонки
Электронный ускоритель - система, которая электронным образом управляет открытием и закрытием дроссельной заслонки (дросселей)
Semi-active suspension management system that "reads" the road and modifies the suspension reaction to offer greater comfort while driving and reduce load transfers in the case of decisive braking and acceleration, to the benefit of control
- Двигатель
- Трансмиссия
- Шасси
- Размеры и вес
- Оборудование
- Выбросы и расход топлива
- Гарантия и сервисное обслуживание
94 Нм при 6 750 об/мин (Стандарт Евро-5)
Дроссельные заслонки Ø 53 мм
Система управления Ride-by-Wire
каталитический нейтрализатор и 2 лямбда-зонда
Radially mounted Brembo monobloc 4-piston 2-pad callipers, Radial Master Cylinder, Cornering ABS
850 мм with high seat accessory
810 мм with low seat accessory
790 мм with low seat + low suspension kit accessory
Связаться с нами. Задать Вопрос
Свяжитесь с нами и получите дополнительную информацию о Multistrada V2 S